2015. május 14., csütörtök

Báránygerinc szezámmagos spárgával

Báránygerinc szezámmagos spárgával

Hozzávalók:

1 kg fiatal bárány gerinc
só, bors
rozmaring
olívaolaj
1 csomag zöld spárga
szezámmag

Elkészítés: 

  1. Egészen fiatal bárányt kaptam, a hentessel szeleteltettem. Megmostam, sóztam, borsoztam, és rozmaringgal megszórtam. Egy éjszakára a hűtőbe tettem érni.
  2. Másnap egy serpenyőben olívaolajon megpirítottam, majd jénai edénybe raktam át. Lefedtem és 180 fokos sütőbe tettem be.
  3. Nagyjából 1 óra alatt megsült.
  4. Közben a spárgát a szokásos módon megpucoltam és megfőztem. 
  5. Tálaláskor a spárgát megszórtam szezámmaggal, a hús mellé pedig egy kis rozmaring ágacskát raktam díszítésként.
A látszat ellenére elegendő hús volt rajta. Finom omlósra sült. Nem fűszereztem túl, így tudott érvényesülni a hús eredeti íze is. Mivel igen fiatal volt, így semmi faggyú nem volt rajta. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése