2014. október 9., csütörtök

Sárgarépa-zeller krémleves

Sárgarépa-zeller krémleves

 

 

Hozzávalók:

1 közepes zeller gumó
2 közepes sárgarépa
1 nagy burgonya
1 nagy hagyma
1 evőkanálnyi vaj
húsleves kocka
1 cm-nyi gyömbér

bors
currypor
2 dl tejszín

 

 

 

 

Elkészítés:

  1. Egy fazékban felhevítettem a vajat, beledobtam a karikára vágott hagymát, a karikára vágott sárgarépát, a csíkokra vágott zellergumót és a kockákra vágott burgonyát, majd kicsit átpirítottam.
  2. Utána felöntöttem vízzel, belekerült a húsleves kocka, a gyömbér, só és bors.
  3. Amint puhára főtt, összeturmixoltam és visszaöntöttem a fazékba.
  4. Beleöntöttem a tejszínt, ízesítettem még egy kis curry porral és még adtam hozzá további sót és borsot is.
  5. Zellerlevéllel díszítve tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése