2014. július 27., vasárnap

Görögdinnye saláta fetával

Görögdinnye saláta fetával


Ez a gyorsan és egyszerűen elkészíthető saláta a nyár összes ízét kombinálja - az uborka roppanó frissességét, a dinnye lédússágát és édes ízét, a feta a krémességét és sósságát, az olajbogyó fanyarságát - és mindezeket a modéniai balzsamecet és a bazsalikom házasítja össze. A forró melegben nem is lehet ennél frissebb és üdítőbb salátát kívánni.


Hozzávalók:

1 bögre kockára vágott uborka
1 bögre kockára vágott, magozott dinnye
1 bögre kockára vágott feta sajt
1/2 bögre negyedekre vágott fekete olajbogyó
pár levél apróra vágott bazsalikom
Modénai balzsamecet

A hozzávalókat még felvágás előtt behűtöttem, majd kockára vágtam, utána gyengéden összekevertem, nehogy összetörjenek.
Meghintettem finomra vágott bazsalikommal és modénai balzsamecettel.
Azonnal tálaltam, éhesebbek egy szelet magos kenyérrel fogyasztották.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése